Per què els animals de granja no porten jaquetes?

Continuem avançant en construcció de nous coneixement sobre els animals de la granja, i avui a la rotllana els pregunto:

-Avui fa molt fred, i quan he sortit de casa he decidit posar-me una jaqueta que m'abrigui molt, però després he pensat...

PER QUÈ ELS ANIMALS DE GRANJA NO PORTEN JAQUETES?

Ariadna: Perquè a la granja fa calor.
Arnau: Perquè tenen molt pèl.
Emma: Perquè tenen 4 potes i orelles i no porten arrecades.
Guiu: L'aigua de la bassa està calenta.
Laia: No tenen mans i no es poden posar les mànigues.

Guiu: Les ovelles tenen llana i les gallines tenen plomes.
Clàudia C; Tenen molt pèl.

I on ho tenen enganxat tot això: el pèl, la ploma i la llana?
Arnau: Ho tenen enganxat a la carn.

I nosaltres què tenim enganxat?
Emma: Res
Ariadna: el meu pare té pèls
Emma: el meu també
Tots: i els meu!!!

Els proposo que agafem les lupes i ens mirem a veure si tenim pèl.


P3C Tenim pèl


Arnau: En tenim molt poquet
Ariadna: els pares en tenen  més.
I al cap en tenim?
Tots: Sí cabell!!!
Arnau: Un dia vaig apartar el cabell així i vaig veure la pell.


Però a l'estiu quan fa molta calor, que fan els animals de la granja?
Arnau: A les ovelles els hi treuen la llana per fer anoracs, com el meu.

Comentaris