QUI CREIXERÀ MÉS A P4, NOSALTRES O LA PLANTA?

Ara que ja tenim la planta a la nostra classe, hem encetat una conversa sobre les necessitats de les plantes, les plantes que ja coneixem, i sobre el seu creixement:

- La podem regar perquè creixi i es farà més gran.
- Tenim una regadora a la classe!
- I creixeran les flors.
- I tenim sol a les finestres...
- Si!!!
- Nooo! L'hauríem de regar moooolt! 
-I llavors s'ofegarà.
- Cada dia la reguem una miqueta poc. Això és el que hem de fer.
- Jo no les rego cada dia: un dia si i un dia no.
- Tinc una planta a casa que és la mama, una altra que és el pare i unes que són les germanes.
- Si és petitona és un bebè.
- A la casa nova, les plantes creixen soles.
- Una planta de casa de la iaia es va morir perquè estàvem tants dies a Llívia, que es va morir!
- La meva mare va anar un dia a la tenda, a la jardineria, i tenen una cosa perquè les plantes no es morin.
- La planta que tinc a casa creix molt a poc a poc.
- Si cada dia creix una mica arribarà al sostre!

P4C Planta Rotllana Creieu que arribarà al sostre? Creixerà tant? Així ha sorgit la pregunta:

QUI CREIXERÀ MÉS A P4, NOSALTRES O LA PLANTA?

- Com ho sabrem?
- Si la medim amb les mans, així.
- Ho hem de medir!
Jo tinc un medidor a casa!
Sí, és un metro.
Portarem metros per mirar-ho...

Seguiu-nos i a final de curs veureu quin és el resultat!

Comentaris