LA FADA DEL VOLCÀ

Arrel de la reflexió sobre la ràbia, i què poc que ens agrada quan la sentim, encetem una conversa per buscar bones solucions. Com ho feu perquè passi la ràbia?

  • Jo li dic a la mama, i ella s'enduu al meu germanet, i ja no estic enfadat.
  • Al final em vaig vestir i quan vaig anar a l'escola ja no estava enfadada.
  • Li vaig "dir perdó".
  • La meva mare m'ho va explicar, i ja se'm va passar, i ja no plorava.
  • Ara ja no faig mal, ara quan estic enfadat li dic.
  • Vaig a la meva habitació i em poso tranquil·la.
En el nostre conte, hi ha la "Fada dels volcans" que ens ha explicat una manera de fer-nos passar la ràbia i apagar el volcà que tenim a dins... RESPIRAR!
 


Ho hem provat i ens va molt bé! El proper dia que sentim ràbia ho farem a veure si ens funciona. Compartim aquest secret amb vosaltres, perquè potser també us anirà bé!






Comentaris