Expliquem el conte moltes vegades, ja que ens agrada molt.
A la rotllana parlem del protagonista d'aquesta història i cadascú explica com veu en Ton.
Després, per parelles cooperatives el dibuixem o intentem escriure com el veiem, i ho pengem a la cartellera de l'aula.
- Té pulmons per respirar.
- Té cor, perquè tingui sang.
- I el cor també és per estimar.
- I el Ton és bo.
- I quan li agafa el collaret al gat és valent!
Ens comencem a iniciar en les descripcions físiques i de caràcter...
A la rotllana parlem del protagonista d'aquesta història i cadascú explica com veu en Ton.
Després, per parelles cooperatives el dibuixem o intentem escriure com el veiem, i ho pengem a la cartellera de l'aula.
- Com és en Ton per fora?
- És un ratolí.
- És molt petit.
- És avorrit, però després es fa gran.
- Té una pijama de ratlles blanques i blaves.
- Té bigotis i un nas llarg.
- Té dues orelles, de ratolí
- I unes botes verdes!
-I té una cua marró.
- I és una mica gris, i una mica rosa, i una mica blanc...
- Com és en Ton per dins?
- Té cor, perquè tingui sang.
- I el cor també és per estimar.
- I el Ton és bo.
- I quan li agafa el collaret al gat és valent!
Ens comencem a iniciar en les descripcions físiques i de caràcter...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada