EXPLIQUEM EL CONTE DEL VOLCÀ


Avui hem explicat el conte "TINC UN VOLCÀ" de la Míriam Tirado.
Ens ha agradat molt i ens ha fet reflexionar a totes i a tots (grans i no tan grans), com gestionem la nostra ràbia, ja que ens hem adonat tothom ha sentit aquesta emoció alguna que altra vegada.




A la rotllana n'hem parlat, i han sortit coses com aquestes:

  • Jo m'enrabio quan el meu germanet petit em trenca les meves coses.
  • Jo un dia em vaig enfadar perquè el meu pare hem despertava i jo tenia molta son!
  • Un dia al matí el meu pare es va enrabiar perquè no em volia acabar la llet.
  • A mi la meva mare em va dir que no podia menjar Lacasitos perquè ja havia menjat xocolata i jo em vaig enfadar i vaig plorar!
  • Jo quan era petit pegava i pessigava quan estava enrabiat.
  • M'enfado amb la meva germana petita perquè m'agafa les meves pintures i la mama li diu que no.
  • ...

Com veieu, és un tema que els motiva molt, ja que coneixen molt bé aquesta emoció. Però tots estem d'acord en què no ens agrada, i que no voldríem sempre estar enrabiats, així que... en seguirem parlant!

Comentaris